torsdag 9 juni 2011

38 Dagar kvar

Nu är det snart dags. Snart sitter jag i planet mot Australien.
Det är snart ett år sen jag skickade in min första ansökan. I Mars i år fick jag det 90% beslutet att jag kommit in på skolan La trobe university i Melbourne och slutligen fick det sista och avgörande beskedet att JA jag är antagen i April i år.

Checklista av allt som skulle göras efter det beskedet:
Försäkring 
Learning agreement
Ladok registrering
Visum
Vaccination
CSN
Boende
Andrahands kontrakt till den lägenheten jag har nu.

Jag sätter en STOR bock på allt ovanstående ;)

3 kommentarer:

  1. fett snygg blog! hörru, är det inte 28 dagar förresten? jag åker ju om 29?

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Ja 28 skulle det var skrev fel hehe :P

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Roligt att kunna följa dig på ditt äventyr:)

    SvaraRadera